Deneysellik

Yaşamak, hayat, ev, sorumluluklar, arkadaşlık, sevgi, bağlılık, bağımlılık....
gündelik şeyler hakkında hiç çok düşündüğünüzü farkettiniz mi?
Genelde yazdığım her şey düşünmekle ilgili, biliyorum farkındayım. En çok yaptığım şeyden bahsediyorum. Bi' yandan düşünmekten hoşlanmıyorum, aynı zamanda düşünmeye o kadar sadığım ki. Demek ki gerçekten çok düşünmek, ince düşünmek, gereksiz düşünmek bunların tümünü sevmiş olsam sevmez halimden daha bağlı olurmuşum.
Asıl bahsetmek istediğim şey deneysellik. Analog fotoğrafçılıkta olandan ama daha hayata dair. Yani anlatımım ne kadar yeterli kalır bilmiyorum ama kendimce ifade etmeye çalışayım;
(Herkes bir olmayabilir, bana bi şey dendiğinde atıyorum "nefes almak" ilk anlamından daha öte düşünüyorum. İlk aklıma fiili gelmiyor. O yüzden örneklendirmenin faydası var)
örn:
 "Belki kendimi şu alana itersem, falanca şeyden kendimi kurtarırım"
Sonuçlarından tatmin olmazsan tekrar denemek serbest. Ama gelen sonuçların hayatında bi şeyler değiştirmesi muhtemel.

Yorumlar

Popüler Yayınlar